onsdag 2 maj 2012

Boy you got my heart beat running away.

Hejhej. Måste först bara säga förlåt för den "braiga" rubriken, men jag är ganska trött och så nu.
Dagen har varit bra, vädret fint och skolan har varit bra. Speciellt när man går i den bästa klassen.
På fredag är det ridning, yippie! Rider Selma då, förra gången blev jag genom svett. Oh ja, det får man tåla när man är ryttare.

Nellie Berntssons syster Smilla säljer nu sin häst :( Grymt tråkigt men alla har rätt till att avstå ifrån det. Men jag lovar att Baronen kommer att komma till en ny ägare.
Ni kan hitta annonsen här. Verkligen en super fin häst, skulle köpt honom om han var lite större och om jag var lite med ridvan. Lycka till med säljandet Smilla och hoppas att du hittar något annat intresse som du fastnar för.

Nu ska lilla jag gå och nana. Men vi hörs tomorrow.
Glöm inte våra seperata bloggar där vi nästan är mer aktivare ^^ :
Filippas: fidelippan
Ellen: systerns
Kram, Ellen.

En liten aning skitig häst :) ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar