fredag 4 maj 2012

Förbjudet för mig, typ

Alltså när man är i stallet förutom när man rider, kanske myser med hästarna bara; då vill man gå ut en runda och "rasta" pollen eller rida ut barbacka.... Man bara längtar ihjäl sig till ridlektionen på tisdagar då! Men det får man ju inte och hästarna går ju flera lektioner på en dag så..... Men det skulle vart så mysigt!! Måste ha sommarponny nästa sommar eller medryttare inom kort. Måste måste måste! Det betyder så mycket för mig, ridningen & pollarna!! <3 Så vi kan säga att vara i stallet är "förbjudet" för mig eftersom jag typ dör av längtan till ridlektionen jag har på tisdagar i endast 45 minuter. Tänk tidigare var den bara i 30 min, hur stod man ut?! Men jag älskar endå att hjälpa till i stallet med skötsel, all stalljobb och denna hästlukten som är så fantastisk för mig! :) Ha en bra kväll! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar