tisdag 22 maj 2012

Typiskt oss

Hejhej på er! :) I hemlis har Ellen & jag planerat att vårt 150 inlägg skulle bestå av lite roliga saker, vi tänkte en ny start på frågestund men vi har inte hunnit göra reklam för den och vi fick inte så många frågor. Men Filippa kom senare med idén att göra en"Typiskt Ellen/Filippa"-inlägg. Ellen skriver om Filippa och tvärt om, så här kommer det :)


  • Blir sur om man pratar om One Direction, hon vill inte ens följa min 1D account på Instagram (inget illa menat då, but this is true).
  • Kan vara kvällsur ibland (fast det är ju nästan alla, om någon person är lite extra jobbig).
  • Skrattar åt grymt dåliga skämt.
  • Vill lyssna på bandet FUN och dreas låt we are young 24/7!
  • Om man tar upp en sak som inte Filippa håller med om så tjatar hon på om den saken lääänge!
  • Har kameran med sig varän hon går.
  • Äter saaaaakta :)
  • Ritar otroligt fint!
  • ÄLSKAR sina solglasögon.
  • Ångers beslut när det gäller kläder.
  • Kan gå på Gina Tricot i säkert 45 min.
Men Filippa är så sjukt snäll, och hon betyder verkligen mycket för mig min fina bästis (en utav dem). Ni ska bara veta hur bra hon är, jag skriver detta med ord direkt ifrån hjärtat! Tack vännen för att du står ut med mitt One Direction tjatande  Love ju!


  • Göra en konstig min med munnen och sedan nejja-med-huvet mot ex. mig
  • Vill alltid ta kort när man springer/går
  • Ellen säger att hon alltid får ett konstigt ansiktsuttryck på bilder där hon rider
  • Älskar One Directon och pratar alltid om hur bra de är, speciellt Harry Styles: "Åh tänk om han kommer hit till mig, gud vi åker till stockholm nu för att se dem, omg harry styles har samma tröja som jag" och sånna saker, inget illa menat
  • Gör alltid en " :-) " - smilys
  • Glömmer saker
  • Hon har nästan alltid örhängen på sig
  • Hon kan inte leva utan sin kära mobil
  • Rita snyggt med otroligt bra fantasi
  • Byter sköthäst så där ofta
  • Ellen har faktiskt bra klädstil, typiskt henne kanske det inte är menmen
Ellen är en utav mina bästa vänner och hon är bra på att blogga, rida, ta kort och mycket mer! Hoppas detta ovan inte uppfattas som taskigt menat mot henne, jag tycker bara det är kul att man har sånna typiska saker för olika personer :) Jag älskar henne ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar