fredag 18 maj 2012

Lite om praodagarna i stallet & en bildbomb

Hejsan! Nu är alla prao dagar slut. Dem har verkligen varit lyckade, men tufft och ganska jobbigt har det varit.
Under tiden vi har praoat i stallet så har vi:

  • Sopat, mockat, sopat, mockat sopa båda läktarna i stallet och mockat lite till. 
  • Tagit ut och in hästar.
  • Ätit.
  • Flummat runt.
  • Dansat.
  • Sorterat bland borstar osv.
  • Åkt traktor
Jobbat på hårt har vi gjort. I slutet av den sista dagen var jag verkligen trött och kall då vi blev blöta i regnet då vi skulle fylla på vatten åt hästarna i hagarna. Men dagarna har faktiskt varit jätte roliga, med mycket snack om en egen häst osv.
Funderar också på att ta grönt kort nästa år (eller när det är), då man får tävla i lokalatvälingar (alltså utanför ridskolan osv. Men detta är bara en tanke ifrån mig, och INGET är bestämt.
Nu ska ni få en bildbom utav mig som visar hur dagarna har sätt ut :)
Tack för en härlig dag Tove!

Finaste Tjalle.

Fina Puck!

Selma.

Cookie.

Busfröet Feldon.

Vi fyller upp vatten till hästarna i hagarna, duktigt.

Detta badkaret var tomt och vi fyllde hela, fast med slang. Men det tog ärligt minst 20 minuter för att fylla hela badkaret.

Jag & min "fina" tumme.

Finaste finaste Harry!

Min fina sköthäst, älskar dig!

Mina skor och Toves sko.
KRAM ELLEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar