lördag 12 maj 2012

Hemma ifrån stallet - E

Hej :) Är hemma ifrån stallet nu, eller jag kom rättare sagt hem för något timme sedan haha. Dagen i stallet har varit roligt när man få umgås och träffa kompisar, och såklart att vara i hästarnas omgivning.
Imorgon bär det av till stallet igen då vi ska hjälpa till på barnens dag, vi ska hjälpa till med att sälja fika och så ska vi gå tips promenad där man kan vinna ett presentkort på Hööks med värde 200 :- Hoppas att man vinner kan man alltid göra. Ska torligtvis även delta i en klubbhoppning i stallet, men Puck 60 cm. I sådana fall blir det min första riktiga tävling där man utser en 1:a 2:a och 3:a. Men jag vet inte...
Nu ska jag nog mysa ner mig i sängen och slå på tvn.
Om ni vill också bara ta det lugnt så kan ni ju alltid kika in på min novell blogg, och läsa min novell.

Puss & Kram, Ellen.

Fina häst!


Cookie :) 


Pigga Tjalle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar