lördag 17 mars 2012

Dem kallas hästar

 Hej! Imorgon så funderar jag på att åka till hagarna och fota hästarna där, skulle ju kanske va med min syster och våran kompis och då kommer vi ändå kanske fota hästarna.
Hoppas då att det blir ett fint väder! Men man vet ju inte riktigt.

Ville bara höra med er om ni hade något förlag till en bakrund vi kan ha, kanske bara ett litet tips på färg osv.
Ni vet väl att ni alltid kan komma med förslag va?
Om ni har någon ide så kan ni ju alltid skicka ett mail, vi svarar alltid på dem!
Efter som Filippa inte är tillgänlig just nu så är det bara jag som skriver, och det tycker jag går bra.
Men när Filippa är tillbaks så kommer bloggen defenitivt att vara mer aktiv med nya fräscha bilder.

Ska bara berätta att vi har jobbat ganska hårt med bloggen och vi har fått resultat av det. För idag så hade vi nämligen besöks och sidrekord, vi hade 30 sidklickningar och 10 unika besökare. Vilket vi är jätte glada över. TACK allesammans som läser bloggen! 
Ni får gärna kommentera mer, vill inte tjata om det för mycket men ville bara påminna er.

Så en liten sammanfattning av det hela, imorgon så ska jag nog gå och fota vid hagarna (men är inte helt 100). Bloggen kommer att vara mer aktiv så fort som Filippa är tillbaks och vi har haft besöksrekord idag.

Är verkligen sugen på att tävla (helst ca 50-60 cm).
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar