fredag 16 mars 2012

Mot stallet & ridningen

Hej! Nu är veckans bästa dag här, nämligen fredag. Vad är det för värkvärdigt med fredagar? Jo jag rider då och det finns knappt inget roligare än att arbeta med de vackra varelserna som kallas hästar. Idag kommer jag att rida Harry, jag hoppas på att rida ute i paddocken och jag hoppas att vi få arbeta med markarbete. Men jag vet inte.
Ska vara i stallet lite tidigare och ta hand om min sköthäst lite och kanske några andra hästar, sedan måste jag tränsa Harry...fast det tar knappt ens 3 min.

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, men det kan vara lite svårt att driva två bloggar ensam och dessutom göra dem så bra som möjligt.
Jag har ett tips till er som funderar på att starta hästblogg kanske själv eller tillsammans med en kompis...ni kan så småningom läsa om att göra en hästblogg här på bloggen. 

Ha det bra, skriver hur ridlektionen gick imorgon eller ikväll :)
PS. Jag påminner er om att kommentera mera, skulle vara roligt!

Hidalgo-Finaste-Bus-Ponny!
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar