fredag 30 mars 2012

Ridning idag då.

Yippie! Idag så är det dags för att rida. Först så sas det att vi skulle byta hästar och nu inte, hoppas inte att vi byter. Vill så gärna rida Harry.
Vill så gärna rida ute i paddocken, men det blir nog inget med det eftersom dem som rider de stora hästarna i stallet alltid gör det!

Just nu så är jag grymt glad! Vi har fått några kommentarer, och det är jätteroligt. Sluta aldrig med att kommentera, nej! Vi accepterar alla kommentarer för utom dom som är med massa reklam, tyvärr.
Jag tycker att det går riktigt bra för oss just nu, vi har snart fler läsare än sidvyer vilket som är super skojigt!

Om några timmar så drar jag mig emot stallet då.
Tack till er som läser bloggen, gulliga kommentarer och allt TACK :D
Just nu har jag uppe lilla grisen Signe (mitt ena marsvin) tar också upp Nelly sedan (mitt andra marsvin). Skickar med en bild på sötisarna!

Signe, fina vän!
Nelly, söta vän!

/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar