onsdag 21 mars 2012

Mitt mål är att utvecklas mer inom ridningen

Hej :-) Imorgon så händer det inget som jag direkt kallar "stort" men jag ska dansa och gå till skolan. 

Hjälp vad jag känner mig taggad inför veckans ridlektion, jag vill utvecklas så mycket mer inom ridningen, jag vill tävla och jag vill hoppa högre. Detta är nästan som ett litet mål för mig.
Bara genom att jag skrev detta så känner jag att jag så gärna vill till stallet, men klockan börjar bli mycket och läxorna gör inte sig själva.

Idag så gick det inte för Filippa att va, men vi ska troligt vis va nu i helgen. Vi har inte bestämt något men jag gissar på att hon läser detta och kanske vill skicka ett litet sms om det går?

Statistiken har sjunkit, men egentligen så är det inte så konstigt eftersom vi har varit ganska dåliga på att uppdatera. Orsaken till detta är att vi har mycket i skolan nu, och sedan vill vi ju också ha lite fritid.
Nu ska jag nog fixa med läxan och sedan blir det att ta det lugnt, ska lyssna lite på musik och så sedan.
Jag har blivit galen i det engelska pojkbandet One Direciton. Dem är otroligt bra och just nu så samlar jag på planscher i från dem på min vägg, satsar på att den ska bli full.
Just nu har jag fem favoritlåtar utav dem: One Thing, More Than This, I Sould Have Kiss You, Everything About You och Gotta Be you!
Alla är grymma, och självklart deras andra låtar också.

Ha en bra fortsatt dag :-)

Jag är uppväxt med djur och det kommer alltid finnas i blodet vare sig man vill eller ej!
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar