tisdag 20 mars 2012

Stallsugen!

Hej! Har haft fullt upp idag, så har varit dålig på att uppdatera bloggen. Men alla har sina dagar då man behöver fixa lite saker då och då. Imorgon så ska jag va med Filippa, fast vi har knappt pratat något om det kom jag på nu. Men vi ordnar det säkert, så då kommer det alltså komma upp lite roliga saker på bloggen som t.ex dagens blogg osv.
För ett tag sedan så har Filippa ridit klart, är svartsjuk vill också rida. Men men det är bara till att stå ut tills det är min dag att få sitta på Harrys rygg.

På lördag ska jag till stallet (stalljour), kommer vara där länge...vi kommer bla mocka, fodra, ut och insläpp ifrån hagen, fika osv. Älskar verkligen stalljouren!

Finaste Harry du betyder jätte mycket för mig, jag älskar dig finaste ponny (detta är hästen som jag rider just nu, ni kan läsa men om honom på kategorin Elsa, Harry, Orkan & Maggie).
Kram. /Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar