torsdag 22 mars 2012

Stallet står på schemat för imorgon.

Ja, rubriken säger allt. Imorgon så står stallet på schemat för min del. Ska försöka att vara där relativt tidigt så att jag kan pyssla om hästarna lite och så att jag får gott om tid att tränsa Harry, fast det tar knappt 3 min.
Sedan så ska jag ju också till stallet på lördag, då kommer jag nog inte att vara aktiv med det kanske kommer upp ett mobil inlägg i alla fall. Sedan på kvällen är det klassdisco, ska har förfest med Filippa och Matilda och då gissar jag på att vi uppdaterar någon gång i bland.

Nu ska jag nog ta och titta lite på videor (One Direction förstår ni). Har fixat lite med affischer som nu sitter uppe på väggen 8 st hitintills, men mer kommer det att komma. Ska täcka upp nästan en hel vägg.
Ni får ha det fint!
Jag älskar naturen!
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar