fredag 2 mars 2012

Stallet :'D

Hej! För ett tag sedan så kom jag hem ifrån stallet, har varit och haft teori, teori är inte det bästa jag vet inom ridningen...men man lär ju sig mycket på det! Efter lektionen så var jag uppe hos Elsa lite, kelade lite med henne osv. Elsa, hon är solklart en av mina favorit hästar i stallet! Just nu känner jag att att jag vill åka tillbaka till stallet, ska kanske höra med Filippa om hon vill åka dit imorgon :-D
Jag älskar stunderna i stallet! Det är bara för kul!
När jag samtidigt var med Elsa så tog jag ett "ögonkort", det kanske låter lite läskigt men jag gillar att ta bilder på dem där man ser deras ögon.
Jag tog också en bild på Kavaljer innan teorilektionen, blev ganska nöjd med dem!
Tog också ännu en bild på Solen vid hagarna.

Imorgon så blir det att cykla till Filippa! Jag kommer att ta med kameran så det kommer säkert upp bilder imorgon här.
Nu hinner jag inte blogga mera, ska fixa några saker. Sedan blir det mys med familjen.

Ha det bäst!
Här kommer bilderna som jag har snackat om (hästbilderna är redigerade)!
(C)- by me!

Elsa "the loveley horse" :* !
Kavaljer, du är så fin :* !

Solen i hagen!
/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar