onsdag 21 mars 2012

Häst är inte bara ett ord

Hästar betyder otroligt mycket för mig. Tänk att han en stor och mysig vän som man kan berätta allt för och en vän som man kan lita på, i mitt stall så har man många fina vänner t.ex. Elsa, Harry, Kavaljer och Dunder.
Dessa fina hästar betyder mycket för mig.
Att rida, det är en av dem bästa sakerna man kan göra. Att kämpa, att få kontakt med hästen, att umgås med det vackra djuret och att tävla...ja, jag kan inte beskriva det.
 Man kan ibland få en viss kontakt med hästen en kontakt som känns så stark och uppfriskande.
När man väl är inblandad i det så finns det alltid i blodet, ville bara ännu en gång förmedla hästfilmen jag har gjort och hur mycket hästarna betyder för alla hästgalna människor och även de lite minde hästgalna människorna.
Ha en bra fortsatt dag :-) 
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar