söndag 18 mars 2012

Veckan.

Hej! Längtar efter att det ska bli lite varmare så att vi kan rida ute i paddocken och att man kan ta fina bilder i hagarna.
Tror att jag kommer att åka till stallet nu några gånger denna veckan, så här kommer min vecka att se ut:

Måndag- Åka till stallet med Tove, kanske hjälpa till där lite och kanske senare titta på Filippa när hon rider. Öva inför ett prov vi har på tisdag.
Tisdag- Gå till skolan, ha prov. Kanske åka till stallet med någon kompis, och gör läxor.
Onsdag- Gå till skolan, kanske stallet eller bara vara med en kompis och göra läxor.
Torsdag- Gå till skolan, åka till stallet tror jag, och göra läxor.
Fredag- Gå till skolan, slutar tidigt så jag åker nog till stallet tidigt, rida och ha mys med familjen på kvällen.
Lördag- Inget planerat, vara hemma.
Söndag- Åka till stallet och titta på en hopptävling troligtvis sedan hem och titta på ponnyaktuen3.

Ja, detta var hur min vecka kommer att se ut.
Hej då!

Diana och Pilates, saknar Diana så!
/ Ellen

2 kommentarer: