onsdag 7 mars 2012

Onsdagen den 7 mars 2012

Hej! Det blev några få bilder ifrån tisdags, varken jag eller Filippa tog med våra systemkameror till stallet. Men som tur var så hade jag med mig mobilen så att jag kunde fota lite! Fast det blev nästan bara bilder på Filippa och Maggie (Maggie är Filippas sköt häst). 
Filippas ridlektion var riktigt rolig att titta på, Filippa red Goldy och det gick verkligen tipp topp för dem. Jag rider nu på fredag, jag önskar att jag får rida Harry eller Goldy. Imorgon blir det kanske att cykla till stallet, men det är inte riktigt bestämt ännu.
I helgen så kommer jag att sova över i stallet! Det är nämligen en ungdomssektion i vårat stall som håller i den berömda "övernattningen". Det ska bli jätteroligt, jag ska träffa två kompisar där, och så kanske jag träffar nytt folk som alltid är lika roligt! Filippa kommer dock ej, för att hon ska iväg...SÅ SYND! Men hon får det säkert jätteroligt!
Medans Filippa är iväg så kommer jag såklart att blogga, men har ju också min egna blogg att ta hand om (www.dreamsbyellen.blogspot.com). Men jag lovar att det dyker upp några inlägg i veckan i alla fall, och Filippa har lovat några tidsinställda inlägg på sin blogg med (www.fidelippan.blogspot.com).

Men ni får ha det så bra!
PS. Skickar såklart med några bilder ifrån stallet (bilderna är (C)-by www.sunshineponys.blogspot.com!

Hagarna, så vackert! 
Filippa & Maggie!
/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar