torsdag 29 mars 2012

This or That and more stuffs

Hej där! Imorgon så ska jag rida, har längtat hela veckan på detta...och så är det ju påsklov imorgon.
Det är häst byte, Harry är ju såklart min lilla favorit men jag vill nog rida Goldy eller Selma kanske.
Under påsklovet så kommer vi att vara bättre på att uppdatera och att skriva eventuellt längre inlägg.
Tänkte köra en sådan här this or that grejsimojs så här kommer det:

Ponny/Häst
Dressyr/Hoppning
Dans/Ridning
Fota/Blogga 
Markarbete/Dressyrpass
Trav/Tölt
Islandshäst/Arabiskt fullblod
Het häst/Slö häst

Ja, detta var lite av vad jag tyckte om det olika alternativen.
I helgen så åker jag och Tove till en tävling, Tove ska tävla good luck!
Nu ska jag nog äta (har varit på dans, och sedan så var jag tvungen att göra läxan. Men var också tvungen att blogga).

Hej då :)

Alla bilder som är tagna av oss är förbjudna till att användas på en annan sida eller kopieras m.m.

/ Ellen

2 kommentarer:

  1. Sv; roligt att ni är med ^^
    Vinnaren dras i morgon :D:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej då vet vi, delta också i våran dagensblogg :DD !
      /Ellen

      Radera