söndag 18 mars 2012

Stallet imorgon.

Hej alla hästtokiga eller bara hästnyfikna! Imorgon så blir det stallet för min del. Filippa är tillbaka så det blir nog mycket uppdatering idag, vi har nämligen satt upp små mål för våran blogg och ett av dem är att vi mins ska blogga 3 inlägg var om dagen!
Jag och Filippa får se till att vara nu i veckan och då kan vi lova att det kommer upp ett eller flera inlägg som vi har gjort tillsammans.
Just nu tycker vi att det är mer än kul att blogga för er eftersom statistiken har ökat.
Ni vet väl att ni kan alltid önska inlägg ifrån oss/Ellen/Filippa, då är det bara att skicka ett mail...våran mail adress hittar ni på kategorien Maila oss.

Ja, som sagt så kommer det upp en hel del inlägg under dagen...bara så att ni vet så kommer kanske inte alla våra inlägg bestå av hästprat utan annat också.

Men nu ska jag ta och plugga lite inför ett prov i ska ha.
Vi hörs :) ! ?

Fina Malvin, jag saknar dig finaste (Malvin var min sköt häst, men nu är hon såld)!
/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar