måndag 12 mars 2012

Medryttarhästar.

Hej! Först och främst så vill jag säga förlåt till att vi inte har bloggat på länge. Men nu ska vi komma igång.
Ni kanske har läst rubriken och tänker, varför babblar hon om att dem inte har bloggat så länge och inte berätta om vad rubriken gäller? Jo, jag kommer till detta nu.

Det är såhär att jag, min syster och Filippa har kommit åt en person som har tre hästar som behöver varsin medryttare, pga att ägaren har mycket att göra. Vi tyckte att det lät perfekt och skickade genast ett mejl till personen som ägde hästarna och sa att vi var intresserade.
Igår fick vi svar, dagen efter vi hade skickat mejlet om lite information, det börjar se lite klart ut med det är inte alls säkert. För jag menar det får inte vara för långt till stället, och våra föräldrar kanske måste köra oss dit om vi inte åker buss.
För oss så skulle det vara helt perfekt, tänk att rida ut i skogen, hoppa med hästarna och nästan göra vad man vill utan att någon säger till en vad man ska göra.
Jag skickade tillbaka ett mejl för kanske 5 min sedan och hoppas att hon svarar idag.
Ja, det var det.

/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar