måndag 26 mars 2012

Häst.

Jag känner mig riktigt sugen på att skaffa en häst, tänkt så härligt. Visst det är mycket jobb och det kostar ju en slant, men är det inte värt det? 
Vill verkligen utvecklas i ridningen nu, vill hoppa högre och göra svårare saker. Till och med tävla på relativt höga klasser. Men det tar sin tid att nå upp dit, det är inget som går på 3 min direkt, man kan ju alltid drömma.
Nu i veckan så är det hästbyte på ridningen, vill ha någon häst som man kan jobba med. 
Harry han är en sådan där magisk häst som gör allt man säger men eftersom jag nu vill utvecklas inom ridningen så är det ju bra med lite utmaning. Eller vad säger ni?

Nu ska jag titta lite på tv, uppdaterar mer imorgon.
Eftersom Filippa har en ny mobil så blir det nog lite mobilbloggningar då och då. Men jag själv bloggar mest på datorn.

Hej då : )

/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar