lördag 31 mars 2012

Ellen's dag.

Hej :-) Idag så har jag varit och tittat på Tove när hon var med på en hopptävling (clearound), det gick verkligen bra för henne. Hon var en duktig ryttare och jag var en duktig fotograf i den stunden!

Så som det ser ut nu så har jag inget planerat inför morgon dagen, men hoppas att det hittas på någon kul.
Om ett tag så ska jag och familjen ta och sätta oss med en skål godis och titta på en film.

Glöm inte att vid halv 9 så ska man släcka ner alla lampor i ditt hus/lägenhet, detta för att naturen påverkas så mycket av detta och det är inte bra!
Men detta kan vara lite mysig, och det är kanske inte kolmörkt ute då, men vem vet?

Ha det bra så länge.
Dagens låtar är: Boyfrien (Justin Bieber) och same mistakes (One Direction).

Lovley horses!
Hinder.
Fina vovve!
Fina fina åsna!

/ Ellen

2 kommentarer:

  1. Underbar dag hade jag med dig och Caprice!! :) Måste verkligen göras om snart, Kram /Tove ♥

    SvaraRadera