tisdag 27 mars 2012

Lite utav min helg

Hej! På lördag så sticker jag och Tove till en tävling, jag ska tyvärr inte tävla med Tove ska!
Hoppas att det kommer att gå fint Tove, ska hänga med för att det är roligt och för att jag ska vara fotograf.
Bloggar nog ifrån plats på tävlingen!
Idag har Filippa varit och ridit, hoppas att det gick bra! Snart är det min tur, vill jobba med markarbete och vill helst rida Goldy. 
Är taggad till 100% att lära mig allt om ridning/hästar som jag kan, vill verkligen utvecklas nu!
Därför söker jag också en medryttarhäst, men det är väldigt svårt att hitta en. Men det är bara att söka vidare.

Glöm inte att delta i dagens blogg, vinnaren kommer imorgon kväll.
Ha det bra bästa läsare :-) !

PS. Ska fota nya och fräscha bilder till helgen.


/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar