lördag 17 mars 2012

Den 17 mars 2012

Hej! Har fixat lite med bakgrunden till bloggen, känner att den passade in. Men vi kommer nog bara ha den för tillfället eftersom den dock kan se lite "höstaktig" ut.
För visso så var det inget fel med den vi hade innan, men jag tyckte att den kanske var lite trist...men jag vet inte.
Nu i veckan som kommer så tror jag att jag kommer att bo i stallet, och säkert Filippa med. Ska försöka att få med henne till stallet några dagar nu i veckan. Det har hon säkert inget emot.

Jag känner mig sugen på att tävla, hoppning 50-60cm nu. Skulle egentligen varit med på en tävling om några veckor, men alla platserna var tyvärr slut. Men det är det man får räkna med här i hästvärlden.
Är också sugen på att skaffa en egen häst, men har inte riktigt tillräckligt med kunskaper ännu. 

Nu ska jag fixa lite med min andra blogg, glöm inte heller att Filippa också ha en egen blogg:
Men vi kommer nog börja att vara mest aktiva på denna blogg, men vi bloggar ju själv klart på våra egna bloggar.

/ Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar