fredag 27 april 2012

14:46

Hej :) Snart bär det av till stallet som sagt, ska blir grymt roligt! Har verkligen dem bästa kompisarna/stallkompisarna och familj/släkt. Min kära kompis fyller också år idag, vet inte om hon läser bloggen nu men ändå GRATTIS min fina vän. Saknar dig något så grymt mycket och om du läser detta kolla din mobil :)
Filippa (som äger denna blogg med mig) riiinnnggg mig tack! 
Matilda ska sova över här i natt då, roligt. Vi ska äta snacks och sitta framför tvn, socialt va? Ne, men vi ska också bada bubbelbadkar (tror jag). Haha, och Matilda minns du American Funniest Home videos, ja juste det är ju ikväll.
Ne, nu ska jag ringa Filippa och sedan ta en macka är hungrig eftersom det inte var så god mat i skolan.
Hamburgare, nej inte riktigt min grej.
Ha en bra dag, vi hörs :))
Jag dricker syrrans hemmagjorda smoothie (stavning).

Har broderat denna alldeles själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar