lördag 21 april 2012

Hej lödrag!

Idag vaknade jag ganska sent, fast 9 är väl inte så sent. Men i alla fall så har jag nyss ätit lite frukost och idag vid halv ett så kommer Matilda, vi cyklar upp till affären köper kanske lite godis och jag en tidning. Detta kallar jag chill helg.
Statistiken var på topp igår, kul vi är så tacksamma att blogga för er bästa läsare. Grym känsla!
Uppdatering kommer under dagen och vi kör nog med en dagens blogg idag med. Så håll utkik för en hel del roliga inlägg :) Dessutom så kommer bilderna ifrån ridningen idag och en ny design kommer på min egna blogg.
Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik (One Direction såklart).
Vill inte bara tacka er utan också bästa bloggkamrat som ville följa med till stallet igår, du är bäst!

Ha det bra så länge :)

Älskar denna bild, är tagen hos min fina bloggkamrat (Filippa) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar