måndag 9 april 2012

God morgon

Hej, idag har jag bestämt att dagen ska bli bra. Fast jag vet egentligen inte vad jag ska hitta på om jag inte är med Filippa, jo jag måste nog fixa med läxan...men har ändå bestämt att denna dag ska bli bra. Just nu tittar jag lite på tv, ska snart göra i ordning mig och sedan skicka ett sms till Filippa.
Vill verkligen rida nu, vill utvecklas,  och tävla och jag tycker att det ska bli jätteroligt att åka på läger i sommar då jag säkert kommer utvecklas. 
Ska ni på läger i år/hyra sommar häst eller något annat? 
PS. Funderar på om jag och Filippa ska köra ännu en dagens blogg, eller vad tycker ni? Glöm heller inte att ni kan följa bloggen på bloglovin, om du inte vet vad bloglovin är så kan du läsa det här.

Ha det bra så länge så hörs vi.


2 kommentarer:

  1. Jag ska till kvillsörgården på ridläger ;)
    Du ska till Vedbände va?
    Skulle gärna vilja åka dit också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha det har jag inte hört talats om :) Vill helst inte säga det här så a.
      Ja!
      Ha en grym dag.
      /Ellen

      Radera