söndag 8 april 2012

Hej! Eftersom det bara blev ett snabbinlägg innan så tänkte jag att ni ska jag ta mig och skriva ett lite längre inlägg. Inte för att jag känner mig tvingad, nej utan för att jag vill och tycker att det är så kul!
Denna vecka har gått relativt fort då jag har haft mycket roligt att göra, tyvärr så har jag ju inte ridit vilket gör mig lite smått galen eftersom jag så gärna vill rida. Men det är bara att stå ut.
Känner att bloggen går fint, jag bryr mig egentligen inte om att ha hög statistik eller om att ha många kommentarer, nej jag tycker bara att det är roligt om någon enstaka vill läsa bloggen. Visst det är ju kul att få många kommentarer och ha en bra statistik, jag är riktigt nöjd med mig och Filippa som har kommit så här långt fått fina kommentarer och allt. Tack!

Imorgon så ska jag förmodligen vara med en kompis, sedan så ska jag ju såklart lyssna på musik (One Direction såklart).
Ha en underbar dag så hörs vi.

Skickar med tre favorit bilder som jag tog under tiden vi var iväg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar