söndag 15 april 2012

Inget planerat för dagen.

Rubriken talar om för er vad jag ska göra under dagen, visst låter du roligt :) ?
Haha, nej men jag har faktiskt inget planerat, tråkigt då jag gärna vill hitta på något med någon kompis.
Men sånt är ju livet. Tittade nyss in på Nellie Berntssons blogg, en grymt cool tjej som älskar att rida och att blogga. Så om du aldrig har kikat in på hennes blogg så tycker jag att det är dags för det idag.

Denna veckan har det ju inte varit så mycket bloggning då vi har fullt upp på andra håll, med t.ex instagram, stallet och våra egna bloggar osv. Men vi ska försöka att bättra oss, för det är ju så roligt att blogga för er och om vårat intresse. Idag så kommer det nog mycket uppdatering av mig på både denna blogg om min egna. Så kika in lite senare under dagen på dessa två bloggar för att få bra uppdatering och så kan du dessutom kika in på instagram för annan uppdatering (heter: februariflickan).

Ha en bra dag så hörs vi lite senare.

Ett foto som jag tog på en mysig ö, för att få se mer bilder så gå hit.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar