fredag 13 april 2012

Min tur att rida idag då :)

Jajamensan. Idag så är det äntligen tur att rida, eftersom det har varit förhinder på dem senaste veckorna. Det ska bli skönt att komma "igång" igen, kommer ha Selma, om jag får erkänna så är jag lite nervös, men för min del så hör det till när jag väl sitter på hästryggen känner jag mig mer än säker.
Filippa kommer kanske hänga med och filma och sedan så träffar jag Tove och Lina där ifrån ponnyybys :) Ifall Filippa hänger med och ställer upp på att filma/fota så kommer det SÄKERT ut bilder/filmer på bloggen, så håll utkik under kvällen.
Nyss ringde Filippa och sa att hon av 90% säker på att hon kommer och tittar, kul!

Så snart drar jag och världens bästa syster oss emot stallet, systern ska rida Vera.
Ha en grym dag, tror att jag ska sätta mig och försöka komma på en rolig tävling på bloggen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar