torsdag 26 april 2012

More than this.

Hej :) En trött Ellen här! Just nu sitter jag och kopplar av med hjälp av More Than This, av One Direction.
Dagen har varit ganska lång, har haft dans och inte så jätte mycket i skolan. Men är ändå trött. Imorgon blir det stallet med dem bästaste, A, Filippa, Tove, syrran, Matilda och många fler. Jag måste bara erkänna att jag rider i den bästa ridgruppen, helt klart. Alla går på samma skola, jag, T och Tove går i samma årkurs (jag och Tove går dessutom i samma klass) E och E går i samma årkurs och min syster går i en "egen årkurs".
Filippa kommer till mig vid 4 och sedan cyklar vi till stallet för att mysa med våra goa sköthästar.
Matilda och A kommer vid 5, och sedan följer Matilda med mig hem och sover över här.
Sedan på lördag så händer det saken minsann, hemlis men ni får redan på det sedan bästa läsare.

Mina kompisar tycker att det var dåligt att ta bort min egna blogg, vad tycker ni om detta? 
Ha en bra dag, sorry för dålig uppdatering!

PS. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA, KLASSKOMPISAR, FAMILJ OCH HÄSTAR I MITT STALL! NI BETYDER GRYMT MYCKET, NI VET VILKA NI ÄR :)

"Lilla" Bambi på hal is :))) !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar