söndag 29 april 2012

Lalala...

Go' kväll, ni missade väl inte ponnyakuten va? Det gjorde i alla fall inte jag, satt som fastklistrad (nästan).
Tråkigt nog så var detta det sista programmet av ponnyakuten för ett tag, men snart är den tillbaks i tv rutan igen.
Efter programmet så kunde man chatta men Daniel Zetterman (gästtränare), Anna Hellman (Producent), Nellie Berntsson (deltagare), Martin (deltagare och Johannes (deltagare). Jag ställde massvis av frågor och fick svar att, Nellie, Daniel, Johannes och Martin. Sjukt stolt, blev verkligen super glad. Detta är något jag kan bära med mig i min hästkarriär, att Daniel Zetterman svarade på min fråga och kända Nellie Berntsson och dem andra grabbarna.

Imorgon så är vi lediga, eller vi är rättare sagt lediga tills på onsdag. Så imorgon blir det chill chill men Filippa och senare på kvällen blirre majbrasa :)
Jag ska också bara nämna hur otroliga ni är, från att det igår var 31 sidvyer till att idag varit över 60. Ni är grymma, detta kanske låter som om jag skryter och jag vill verkligen inte att det ska låta som det.
Men jag är bara för glad, SORRY!
PS. Har en egen blogg nu, systern.blogspot.se kika in.
 Kram bästaste!

Daniel Zetterman skrev mitt namn!
UHH, så roligt att dem svarade.
PS. Håller med dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar