torsdag 19 april 2012

Olmeo, min saknad är så stor!

Min saknad efter dig är så enorm, men jag vet att du har det mer än bra på dem evigt gröna ängarna.
Du är världens finaste häst och jag kommer alltid att minnas dig som, söt, snäll, trygg,omtänksam och min allra första sköthäst. Tror att ditt ben är bättre nu, och du är som en ny häst med nya krafter. Allt vi byggde upp kommer alltid att finnas kvar, kommer ihåg när jag fick bli din skötare blev så himla glad då jag innan inte trodde att jag skulle bli...det grät för att jag inte trodde att jag skulle bli det. Kan se framför mig hur du står i hagen och njuter. Alla minnen, ja allt kommer jag alltid att bära inom mig, för jag älskar ju dig.Om jag bara kan förklara vad du betyder för mig, du är bara för fin.
Jag älskar ditt hur din personlighet var och jag älskar allt med dig. Du är otrolig, tänker på dig nu och jag saknar dig enormt nu. Du var min första riktiga favorit häst i stallet och jag ångrar inget som jag har gjort med dig. Häst och skötaren dras samman och det läggs till och en sköthästen i slutet, så blir allt rätt.
Sitter och är nästan lite tårögd, du lyste upp mina stalldagar och du gör det även fortfarande.
Älskar dig finaste Olmeo, du betyder grymt mycket min ängel 
Kännde att jag behövde skriva av mig här. Har ju förvisso en annan häst nu att ta hand om du, men jag kommer alltid att älska dig vännen. Älskar dig, du får ha det bra på dem evigt gröna ängarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar