lördag 7 april 2012

Säljes - För dig som ska börja rida

Nu säljer jag min ridhjälm, ridbyxor + strumpor, chaps och ridskor för endast 295 kr komplett set! Det går även att köpa saker styckvis! Hoppas du hittar något du vill köpa :) Fina märken med bra kvalité! Jag har varit väldigt rädd om mina saker så dem har hållt sig i bra vårdnad.

Ridsakerna säljes pga. att jag vuxit ur dem. Det finns en annons på blocket där ni hittar mer köpinfo! Klicka HÄR för att komma till annonsen på blocket.se. Utrustningen finnes i Kronobergs län.

Ridhjälm från Jofa, endast 50 kr - Storlek 51 (passar åldern ca 8-12), lite skav på utsidan men inget som gör den dålig!

Ridbyxor från Mountain Horse100 kr - Storlek 140 (passar åldern ca 9-11), inga fläckar eller slitet tyg på byxorna, i skön kvalité!
Ridstrumpor får man på köpet om man köper ridbyxorna! Skostorlek 30-33 (men funkar även uppåt 36 då jag använt de så länge)

Chaps i mocka från Jacson, 100 kr - Storlek child M (passar åldern ca 9-12), väldigt sköna chaps som inte ger skav

Ridskor från Roping125 kr - Skostorlek 35, skorna är svarta och i läder

Antingen kan du köpa styckvis, t.ex. ridskorna + chapsen = 225 kr eller bara chaps t.ex. Men det finns också ett paket där du får allt för endast 295 kr!! Praktiskt för dig som ska börja rida :)
Är du intresserad av någonting / hela paketet? Mejla till camilla.myhrberg@hotmail.com
Har du frågor om paketet eller någon av sakerna? Mejla till fidelippan@live.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar