lördag 14 april 2012

Utvärdering av ridlektionen-E

Hej :) Hade tänkt att berätta om hur ridlektionen gick.
Innan ridlektionen så hade jag, Tova, min syster, Lina, Tove, Tessan och Filippa det lite roligt...haha. Eftersom jag inte behövde trensa eller sadla Selma.
På ridlektionen så hade jag då Selma hon var lite seg ville inte riktigt komma fram i galopp eller vända över till andra sidan av ridbanan. Men om man var bestämd så gick det super. Vi fick glaoppera, jobba på E och B volterna och även rida så noggranna vägar som möjligt. För mig gick detta bra.

Efter lektionen så pratade jag lite med Filippa, Tove och Lina och sedan tog jag och min syster oss hem. Dagen i stallet var helt perfekt.
Idag så åker troligtvis jag med Filippa, syrran och en utav hennes kompisar till ett mysigt ställe för att ta kort och bara chilla. Vi tar med oss picknick och annat, mys.

Vi kommer nog att vara duktiga bloggare idag, då vi nog kommer att uppdatera mycket :)
Men nu får ha en grymt bra dag bästaste läsare.
Å idag kommer det dessutom upp bilder som du kan använda på bloggheadern (tävlingen).

Puss&Kram.

Fina, fina häst bli frisk snart :* !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar