söndag 22 april 2012

Tjat om bloggarna.

Haha, ja rubriken säger det mesta. Jag har ju varit inne ett tag på att skapa en novellblogg och ta bort min egna och nu är det bestämt. Det blir en ny novellblogg om One Direction, jag menar jag har ju denna bloggen som jag ska skriva om vardag och sådant på.
Men bloggen är inte borta ännu och den nya kommer att skapas idag eller imorgon :)
Så håll utkik på bloggen så jag avslöjar bloggens namn.

Dagen i stallet har varit bäst, vi hjälpte till med hästarna och vi åt glass och godis när "barnen" hade åkt hem. Haha och gud vad vi skrattade åt stallkatten Bosse som var helt fixerad på att få en glassbit.
Dagen har gått snabbt, och det gör den ju när den har varit roligt.
Imorgon kommer det upp en dagensblogg här, så delta gärna då och glöm inte: var INTE rädda för att kommentera vi bits inte :)

Kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar