fredag 27 april 2012

Sitter i skolan :)))

Ja, nu sitter jag i skolan. Är i biblioteket och bloggar...haha ^^ Senare idag är det ridning, wiiieee!
Och imorgon händer det roliga grejer minsann, japp kan någon lista ut vad som försegår? Imorgon blir det bus med Matilda haha. Ne men det vi kommer att göra kommer senare upp på bloggen, längtar verkligen. Det är inte så ofta sådant här händer, nej.
Filippa kommer till mig vid 4 och sedan sticker vi till stallet, senare kommer Matilda och A. Ska verkligen bli grymt kul i stallet med mina tjejor! Tove kommer vi ju  också såklart träffa!
Bloggar lite till när jag kommer hem, men ska också fixa en annan sak som jag inte berättar just nu heller...men det kommer. Om iden blir bra då, är väldigt trött ganska skön känsla då vi kommer till skolan på Onsdag iställe!
Jag ska gå nu, men vi hörs.
Filippa helsar (hon är också här i biblan, inte för att vi ÄLSKAR böcker men det är roligt).
Kram.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar