söndag 8 april 2012

En vanlig söndag kväll.

Hej! Det börjar bli mörkt ute och jag känner hur jag verkligen kopplar av ifrån dagen som har varit rolig men lång. Imorgon så kanske jag är med Filippa, men det är inte bestämt då hon inte vet om hon kan. Men vi får se. Nu är jag verkligen trött, men ska nog ta mig en macka eller en frukt.
Imorgon så ska jag ta upp båda mina grisar (marsvin) och hoppa lite hinder med dem, kan själv erkänna att jag inte har varit så bra med det är att öva dem på att hoppa. Men det ska bli en förändring på detta. Föresten vet någon om det finns någon utställning som varar snart som man kan delta med sitt marsvin i? Har själv ingen bra koll på detta, haha.

Men ni får ha det så bra, och om det inte bli någon Filippa imorgon så funderar jag på att åka till stallet och fota lite nya bilder på hästarna.
Ha det bäst!

Sötaste lilla liten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar