onsdag 25 april 2012

We gonna live our lifes!

Tjeanre mannen! Haha, nej vi bara skojar :) Just nu är det båda ägarna här som bloggarna som bloggar här.
Skolan har varit bra och nu har vi nyss ätit lite glass, nam! 

Medans Ellen målar naglarna fixar jag här. Senare ska jag med mamma till The Spice Tree i stan för de har gått i konkurs eller om de skulle stänga ner. 50% i hela butiken!! Hoppas jag hittar nåt gott té som jag kan köpa :) I'm the luckiest girl in tha world, and we gonna live our lifes Älskar alla mina fina vänner, ta åt er, hoppas ni vet vilka !  Skriver senare ikväll tror jag, pusshej :D

Nu är det Ellen här :)  Har fixat lite med naglarna, haha låter kanske egoistiskt men aja. Har gjort dem efter UK's flagga och Irland's flagga eftersom One Dricetion är där ifrån.
Ikväll ska vi nog följa med mamma till affären och där köper jag FRIDA tidningen där del andra delen av mega posten på 1D är med.
Älskar också mina vänner, ni vet vilka ni är!
Skriver ikväll jag också, haha nu ska vi bli aktivare.
Kram på er!

PS. Vi accepterar inte reklam kommentarer :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar