onsdag 4 april 2012

En ny dag.

God morgon! Idag så är det en ny dag med nya roliga saker. Om ett tag så ska jag och systern till f&f, för att spendera dagen där. Mysigt.
Dem senaste dagarna har jag spenderat tiden genom att titta på massor av videoklipp (1D såklart) och att blogga osv. Ganska härligt att man är ledig nu och kan göra vad man vill för ett tag?

I går så var jag och tittade på ridsaker, men jag hittade ett par vantar. Men jag ska avvakta dem lite.
I helgen så åker jag iväg men jag bloggar ju såklart ändå.
Nu ska jag ta mig lite frukost innan f kommer och hämtar upp oss, hoppas att det blir en varm och solig dag.

PS. Letar fortfarande efter en medryttarhäst men hittar ingen för tillfället, om du har något bra tips på en sida där man kan finna detta på så kommentera gärna om den då. Men det är absolut inget måste.

Ha en grym dag bästa läsare!

Millan, en häst som Filippa har tagit hand om (bilden är tagen och kopieringsförbjuden utav mig).

/ Ellen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar