torsdag 26 april 2012

Uteritt med Älsklingspålle

I tisdags red jag min älskade favorit Orkan, han är bäst :* Han och jag finner ni ju även på vår header! Såg Tove i stallet och så träffade jag Nellie & Tova där som bestämt! :)

Vi red ut i "skogen", skritt, trav och galopp blev det! Fick en riktig ridläger känsla från Vedbände där jag var förra året! Vinden fläktade lagom varmt, fåglarna kvittrade och Orkan dundrade iväg i galoppen, bättre kan det inte bli!! Dessutom äger ju Vedbände Orkan och där fick vi galoppera så snabbt i skogen att jag höll på att dö av glädje i sadeln!!! :D Super mysigt och härligt, hörs imon, sticker te stallet då.

Bilden har Tova tagit. Sitter nästan rak i ryggen men jag ser ut som en hösäck men det är för att jackan är för stor så så jaa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar