måndag 30 april 2012

150 inlägg och bloggsnack

Hoppas att ni orkar läsa allt detta, med vi känner att detta är viktigt.
När vi har nått 150 inlägg så ska vi ha en massa roliga saker här på bloggen, tävlingar, gästbloggare, videoinlägg och annat skojsigt!
Jag är verkligen nöjd med denna blogg, älskar den verkligen. Statistiken är på topp och kommentarerna, nej inte så bra däremot men det kan man ju ändra på. Men ändå så är jag stolt över min blogg, jag skäms inte över det på något sätt! Ni bygger upp bloggen,ni ger oss kraft och stöd för att orka blogga och det är vi så himla tacksamma för. Jag tycker att det är viktigt att förmedla detta då det är ni som läser bloggen, hur kul vore det om man inte brydde sig om sina läsare. Att man bara ville ha mer besökare än sina konkurrenter i bloggvärlden?
Jag och Filippa försöker inte vara som dem personerna, nej vi bryr oss om er och det tycker jag att vi har lyckats bra med.
Skryt ifrån bloggare får man tåla, alla bloggare skryter lite då och då. Men gör inte ni heller det någon gång?

Ni är verkligen bäst, tack för allt ni ger oss!

Filippa <  > Ellen

1 kommentar: