torsdag 12 april 2012

Dagen-E

Hej :) Dagen har varit rolig och varm. Så klart att dagen bli rolig när man går i den bästa klassen, och varm blir man ju av att dansa.
På frågestunden så har vi bara fått 1 kommentar, tråkigt men så är det. Om du vill ställa oss några frågor så ska du göra det här, för desto fler frågor det blir desto större chans är det att vi lägger upp en video med alla frågor.
För er som vill få mer uppdateringar ifrån oss så kan ni ju alltid kolla in våra separata bloggar och våra seperata instagram.
Filippa: blogg-fidelippan.blogspot.se   instagram-juniiflickan
Ellen: blogg-fotonavellen.blogspot.se  instagram-februaribarnet

Om jag erkänner själv så är jag nog som aktivast på instagram, men att blogga är ju också super kul.
Men vi har lite fullt upp nu med skolan och sånt :)

Imorgon så ska jag rida Selma, jippie. Denna vecka har gått så otroligt fort, ganska skönt faktiskt.
Nu ska jag göra ett inlägg på min blogg och sedan blir det att lägga upp någon bild på instagram, så kika in där för att veta vad jag mer har för mig.

Selma, foto tagen utav Filippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar