söndag 29 april 2012

Baby let me found out your seacret.

Ponny, häst, ponny, häst, ponny och häst! Älskar så klart båda lika mycket, men just nu är rider jag på ponny och gillar det väldigt mycket. Men jag har ju också en sköthäst och trivs med det jätte bra.
Båda är lika bra, men ponnysarna i mitt stall är lite tjurigare. Men annars älskar jag att ta hand om dem så krabaterna. Både jag och min ridlärare har märkt hur mycket jag har ändrats inom ridningen, och jag vill utvecklas mer genom exempelvis en medryttarhäst. Men för visso ska jag på ridläger i år och då kommer jag nog att utvecklas mer. Vill också börja tävla, jag har bara varit med i 1 tävling och den var inte direkt "riktig" det var en clearround där alla fick varsin rosett. Visst jag kom felfritt, men jag vill tävla om 1, 2 eller 3 pris.
Jag vill ha en egen häst, men jag måste kunna mer innan det. 
Godmorgon föresten :)) 

Kram på er, kanske är med Filippa men inte säkert. Då kanske det kommer upp något videoinlägg. Skulle ni vela det?
Sorry för att jag suddade bort mitt ansikte, men det såg lite failat ut x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar