onsdag 25 april 2012

ℌappy n' ℭrazy ♧

Älskar min familj, vänner, hästarna och One Direction såklart. Ni gör mina dagar, ni vet vilka ni är kära klasskompisar eller andra kompisar och familj osv. Ni finns alltid vi min sida, är trygg och älskar livet! Jag har två bloggar som jag är stolt över även om min nya inte har många läsare, jag känner mig stark och just ni vill jag inte ändra på NÅGOT.

På fredag är det ridning, taggad till tusen. Kommer att göra mitt allra bästa, och på lördag så händer det roliga grejor, jag och Matilda ska göra en grym sak, familjen ska få gester och mitt 1D skal kommer nog då.
Sitter och pratar med bästa Matilda, vi ska hitta på något kul imorgon. Fick en BIIIG plansch på One Direction älska och även en annan plansch av dem.
Nu sa jag och Matilda hej då.
Nu ska jag ut till familjen och titta på tv.
Glöm inte min novellblogg:

Kram bästa läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar